איך לדעת אם אנחנו מתאימים

שלחי לחברה

בשביל מה צריך לדעת אם אתם מתאימים  

זה סיפור אמיתי על בחורה שייעצתי לה לפי מחשבון האהבה, כדי שתדע איזה תיקון היא אמורה לעשות לפי הקבלה כדי להחזיר אליה את בן הזוג, או לוותר עליו לגמרי. לפני הכל, כך טענתי, היא צריכה לבדוק האם הם באמת מתאימים, או שהיא רק מאוהבת.
רק אחרי שתדעי אם אתם מתאימים תדעי מה התיקון שאת צריכה לעשות כדי להחזיר את האהבה, ותוכלי לדעת אם הוא הזיווג האמיתי שלך?
 

איך לגלות אם אתם מתאימים עי מחשבון אהבה לפי תאריך לידה

לפני שאני מייעצת לאנשים אני מבקשת מהם למלא את מחשבון האהבה. אם מדובר על תשובה במייל – מספיק לי המידע מהדף באתר, ואם מדובר בשיחת ייעוץ אני מבקשת בעצמי נתונים כמו תאריך לידה ומצב משפחתי, ועוד נתונים כמו מקצוע, וכד'.
כך יש לי את הנתונים הראשוניים, שעוזרים לי לעזור לך לדעת אם אתם מתאימים, ואז להחליט מה לעשות כדי להחזיר אליך את אהבתו של בן הזוג, ואולי – כמו שגם קורה לפעמים, לגלות שאולי כדאי לך לוותר עליו, שאולי הפרידה שלכם, כמו הפגישה ביניכם, גם היא משמים.
 

לפי מה נקבעת ההתאמה ביניכם

יש נשים שמה שהכי חשוב להן זה קריירה, כסף או ילדים, ויש נשים שמה שהכי חשוב להן הוא החיבור לרגשות, לנשמה ולרוח. אצל נשים כאלה, המהות הרגשית והרוחנית היא החלק הכי משמעותי במי שהיא, והוא זה שמכתיב את הזוגיות ואת ההתאמה בזוגיות.
לפעמים אנשים חושבים שאשה כזו היא 'מעופפת', לא פרקטית, שהרגליים שלה לא על הקרקע, ואז, כשרוצים להחזיר אהבה התיקון יכול להיות ללמוד לראות את המציאות גם מנקודת מבט חדשה ואחרת – שיכולה לעזור לך או להחזיר את האהבה, או, לחליפין, למצוא זוגיות חדשה, שתאפשר לך ליצור את מה שאת רוצה – להתחתן, להוליד ילדים ולהקים משפחה.
 

6 השאלות שיעזרו לך להחליט אם אתם מתאימים או לא  

השאלות האלו יעזרו לך לבדוק איפה עובר הגבול בין האהבה והרוחניות, ובין המעשיות, היומיום, והגשמת הרצון שלך לחזור ולהיות עם איתו. אנא עני לעצמך בכתב:
 
איך את יודעת שהוא הזיווג האמיתי שלך?
האם גם הוא מרגיש כך?
למה הוא בחר להיפרד?
מה את רוצה מהזוגיות שלכם? להינשא ולהקים משפחה?
מה הוא רוצה מהזוגיות שלכם?
האם מה שהוא רוצה זה מה שאת רוצה? האם גם הוא רוצה להינשא ולהקים משפחה?
 

למצוא אהבה טובה עי בחירת בן הזוג שמתאים לך  

מאוד חשוב שתעני לעצמך בכנות על השאלות הללו, משום שאולי הכיוון שאליו את מושכת אינו הכיוון שאליו הוא שואף. אולי את אפילו מושכת אליך במכוון גברים שלא מתאימים לך. במקרה כזה – הרי שאין לכם שום כיוון משותף ביחד!
אם את מחפשת את התיקון שיעזור לך להחזיר את האהבה לחייך, אולי במקום להמשיך ולחפש את הקסם, העניין והכייף עם מי שלדעתך הוא הזיווג המושלם שלך, עלייך להתחיל ולאמן את השריר הכי פחות מפותח שלך – השריר של המעשיות והפרקטיות, וללכת אך ורק עם גברים שמתאימים לך.
 

סיכום: למה קשה להחליט אם אתם מתאימים או לא

את צריכה להיות כנה עם עצמך, ולבדוק מה את באמת רוצה, והאם זה מה שהוא רוצה.
אם אתם רוצים את אותו הדבר – התיקון שעליך לעשות לפי הקבלה הוא בתוך הזוגיות.
אם אתם רוצים דברים שונים – יכול להיות שהתיקון שעליך לעשות הוא לוותר על החזרת האהבה הנוכחית, וליצור לך זוגיות חדשה ואחרת, עם בן זוג שירצה להתקדם באותו הכיוון כמוך.
אולי נראה לך שבשביל זה את צריכה לוותר על הקסם שבקשרים עם אנשים כמו האיש שאת אוהבת. אם זה אכן כך – יכול להיות שהתיקון הוא לגלות את הקסם שבחיי היומיום, את הפלא שבבניה המתמשכת בעולם האמיתי, להבדיל מהקסם שבחלומות ובהרפתקאות.
איך זה נשמע לך?
 
אם את רוצה לקבל את המדריך לזוגיות, אם יש לך עוד שאלות, או שאת רוצה להיפגש –
תמיד מוזמנת ליצור איתי קשר בלינק הזה
 
אם אהבת את המאמר – אשמח אם תשתפי אותו.
 
©מיכל רון, מאי 2017

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.

WhatsApp icon by Icons8