איך להביא זוגיות עי פנג שואי לחדר השינה – 3 טיפים

שלחי לחברה

פנג שואי בחדר השינה יוצר ניסים בזוגיות

תורת הפנג שואי היא התורה של אדריכלות פנים וחוץ סינית.
המאמר הקודם פרט את השינויים שעשינו בבית כדי ליצור הצלחה בעבודה ובכסף, והמאמר הזה המאמר מתאר 3 מקרים של פנג שואי שקשורים לאהבה - ייעוץ פנג שואי לזוגיות, והניסים שנוצרו בעקבות הייעוץ.

1.    להביא זוגיות עי פנג שואי לחדר השינה - אנרגיות טובות ויופי בחדר השינה

הוא רווק, עובד בעבודה תובענית, ויש לו דירה יפהפיה, ולא כייף לו לחזור הביתה. הבית נראה לו ריק, ובצדק. הוא הזמין אותי לייעוץ פנג שואי, והיו לנו רק מספר שעות כדי ליצור שינוי.
בין כל הדברים שהוא הראה לי, היה גם פריט יפהפה שהביא ממקום רחוק בו טייל ושאותו אהב. בכל פעם שהסתכל באותו החפץ היה לו טוב. הוא ציין בפני ש'יום אחד' הוא ימסגר את אותו הפריט ויתלה אותו.
במקום לחכות לאותו יום מרוחק, לקחנו את אותו החפץ ושמנו אותו במקום בולט בבית.
היום, כשהוא נכנס הביתה לאחר יום עבודה ארוך, הוא רואה דבר ראשון את הנוף היפהפה הנשקף מהמרפסת שלו – שרוקנו אותה כך שאפשר יהיה לראות החוצה ורחוק כבר כשנכנסים לבית.
ואז הוא נכנס פנימה, לתוך הבית, ורואה את המזכרת שהוא הכי אוהב.
באותו אופן, כשאת עושה פנג שואי לחדר השינה שלך, כדאי שתעצבי את חדר השינה שלך או את הכניסה אליו כך שתראי שם דברים שעושים לך טוב ומרוממים את רוחך.

2.    להביא בן זוג עי פנג שואי לחדר השינה: תמונות נעימות, ועדיף בזוגות

סוף סוף הוא בזוגיות, אחרי הרבה שנים, והוא הזמין אותי לעזור לו בעיצוב חדר השינה עי פנג שואי כדי שהזוגיות לא תתקלקל.
בחדר השינה מעל המיטה יש תמונה יפהפיה של פסגות הרים מושלגות. התמונה אכן יפה, אבל כל-כך לא מתאימה לזוגיות לפי הפנג שואי לחדר השינה!!!
מעל המיטה, או באופן כללי בחדר השינה, כדאי לתלות ולהציב דברים מרגיעים, בצבעים הרמוניים, רצוי זוגות של דברים, ולא תמונת הרים, כי תמונת הרים בחדר השינה מבטאת את הרעיון שאהבה היא דבר קשה להשגה. האהבה, לפי התמונה, היא דבר יפה אמנם, אך רחוק וקר.
אולי לכן לקח לו כל-כך הרבה זמן למצוא אהבה?
 

3.    ריפוי פוריות בלתי מוסברת עי פנג שואי לחדר השינה

חדר השינה שלהם היה קצת דחוס, אך לא מאוד – עד שהתחלנו לסדר.
גילינו שחדר השינה היה מלא בדברים מיותרים ומקולקלים - מילאנו רכב עד הגג בחפצים שנתנו, וכמות כפולה מזו זרקנו – וכל זאת בלי לעבור אפילו על כמה ארגזי ניירת...
ואז, פתאום או שלא כל-כך פתאום, כמה שבועות לאחר שסידרנו וניקינו את חדר השינה שלהם, ולאחר זמן ממושך של טיפולי פוריות שלא צלחו – הם הצליחו להכנס להריון!!!
ניקוי חדר השינה שלהם והעיצוב לפי הפנג שואי לזוגיות איפשרו 'לנקות' את הספקות וההתלבטויות שהפריעו להם, ולעשות מקום – תרתי משמע, לילד בחיים שלהם.
גם אצלך – חדר השינה אמור להיות נקי, מסודר, וריק מחפצים שאינם תורמים להרגשה הטובה שלך – דברים מקולקלים, ישנים, ולא שימושיים, למשל.
 

סיכום: פנג שואי לחדר השינה לחיזוק הזוגיות

מאוד חשוב לסדר את הבית, כמו שחשוב לנקות אותו – כדי שנהיה בריאים, כדי שהחיים שלנו יעבדו, וכדי שיהיה לנו טוב.
אם עיצוב הבית לפי פנג שואי מאפשר חיים טובים, הרי שעיצוב חדר שינה לפי פנג שואי מאפשר לך גם לישון טוב, וגם ליצור זוגיות טובה, ואפילו לפתור בעיות פוריות.
ייעוץ פנג שואי לא רק מעצב את הדברים כך שיזרמו נכון, אלא גם מתקן את השגיאות שתוקעות את החיים שלך, כך שיהיה לך קל ליצור ולזמן לחיים שלך כל טוב - שפע, זוגיות, ילדים, פנאי, או כל דבר אחר.
 
אם גם את מעוניינת להביא אהבה לחייך עי ייעוץ פנג שואי
את מוזמנת לפנות אלי (:
©  מיכל רון, ספטמבר 2009

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.

WhatsApp icon by Icons8