איך להפוך אהבה אובססיבית לאהבה אמיתית

אהבה אובססיבית

את בעצמך יכולה בעצמך לרפא את האהבה האובססיבית שמאמללת אותך!
הדרך הכי טובה לרפא אהבה אובססיבית היא ללכת לטיפול - וכך שוב להרגיש טוב עם עצמך, ואולי גם להצליח להפוך את האהבה הזו לאהבה טובה. אפשר להשיג אותי תמיד  דרך הלינק הזה, או ליצור איתי קשר בטלפון 1901-729-735 (שיחה בתשלום).
עם קצת יותר סבלנות וקצת יותר השקעה תצליחי אפילו גם לעשות את התהליך הזה בעצמך.

את כל הזמן חושבת עליו ורק עליו, ורוצה להיות איתו.
נכון?
אבל האם את מאושרת?
כי אם לא – המאמר הזה בשבילך.
 

שלב ראשון בריפוי אהבה אובססיבית: מודעות עצמית

לפעמים מה שקוראים אהבה אובססיבית היא בכלל לא אהבה, אלא התמכרות.
יכול להיות שזה המצב גם אצלך?
והאם את מוכנה לוותר על ההתמכרות כדי למצוא לעצמך גם אהבה אמיתית וגם אושר?
 
כי אם כן – את צריכה לקבל 2 החלטות:
הראשונה – האם את מוכנה לאהוב את עצמך יותר מאשר כל אדם אחר? גם אם כרגע את לא יכולה, זו צריכה להיות ההתכוונות. כי אהבה, גם אהבה אובססיבית, מרפאים עי אהבה אחרת.
ההחלטה השניה היא להגיד את האמת. זה לא שאת שקרנית, אבל הרבה פעמים דרמה מסוכנת יותר משקר, וכנל הגזמות, אי דיוקים, וכד'. אם אנחנו רוצות לעשות סדר בבלבול, בבלגן, בהתמכרות, צריכה להיות מחויבות להגיד את האמת, את כל האמת, ורק את האמת. כי לפעמים אהבה אובססיבית היא רק מסווה לרגשות אחרים, תירוץ לא לטפל בדברים אחרים שדורשים טיפול.
 
הכי טוב, כמובן, זה להגיע לטיפול,
אבל אם בינתיים אין לך זמן, או אין לך כסף, הנה 3 תרגילים שיעזרו לך לרפא את ההתמכרות שנקראת אהבה אובססיבית:
 

1. תרגיל אהבה אמיתית לריפוי אהבה אובססיבית

אהבה אמיתית זו אהבה עצמית. כשהכל מלא באהבה, כשקל לנו לקבל הכל ופשוט טוב לנו – ואז אנחנו לא אובססיביות על כלום, ובמקום אהבה אובססיבית נשארים עם פשוט אהבה.
התרגיל הבסיסי של אהבה עצמית הוא פשוט – פעם ביום לעשות משהו מתוך אהבה לעצמך. זה יכול לקחת בדיוק 2 שניות ביום, ואפשר לעשות את זה גם 50 פעם ביום. במקום להיות עסוקה באהבה אובססיבית, זה לעשות משהו מיוחד, שבדרך כלל לא היית עושה, כמו לשבת שניה על הספסל בשמש, ולזמזם לעצמך שיר שאת אוהבת, או לחבק את עצמך בלילה לפני השינה. זה גם יכול להיות משהו סתמי ויומיומי, כמו להכין לעצמך כוס קפה – פשוט, לעשות את זה באהבה, עד שתתרגלי לכך שבאמת באמת אוהבים אותך, עד שיהיה לך פשוט לקבל אהבה (:
 

2. להחליף את האובססיה במודעות עצמית

פעם ביום שבי ורשמי משהו שאת מרגישה. אם את מבולבלת – תרשמי מבולבלת. חשוב מאוד לרשום, ולא סתם לשים לב בראש! אם תכתבי לעצמך, תתחילי לשים לב לעוד דברים שאת מרגישה – שאת בעצם גם כועסת עליו. ובעצם גם מתגעגעת. ובעצם, מתגעגעת גם לשקט ולזה שיהיה טוב לבד, ולא רק אליו. ושבעצם את אולי גם קצת רעבה. ושבעצם כבר 3 משפטים רצוף את חושבת על עצמך ולא עליו – המיקוד חוזר למי שבאמת חשוב: אליך! ואת חוזרת למרכז שלך, במקום להתפזר בצורה אובססיבית.
 

3. לוותר על השקרים כדי לוותר על האובססיה

תרגיל אחרון, לאמיצות, הוא להגיד את האמת – לגבי הפעמים שבהן את משקרת... שוב, חשוב מאוד לכתוב את זה, כי הרבה פעמים אהבה אובססיבית מסתירה המון דברים שאפשר ללמוד על עצמנו, ואם זה נשאר בראש זה אף פעם לא מתבהר, אלא רק מכניס אותנו יותר עמוק.
פעם ביום, לכתוב משהו אחד שלא דייקת לגביו, ששיקרת. אמרת 'אני ככ אוהבת אותו', ובעצם – היית מעדיפה להרוג אותו. אמרת 'אני בדכאון' ובעצם את כועסת. אמרת 'לא אכלתי כל היום', ובעצם כן אכלת משהו קטן בבוקר.
לא מדובר על שקרים גדולים ומאסיביים, שנאמרו מתוך כוונה לרמות ולהטעות, אלא דווקא על השקרים הקטנים, הלבנים, שעוזרים לנו להראות קצת יותר יפה. אלו בדיוק השקרים שמשאירים אותך איפה שאת – כי את לא רואה איפה בדיוק את נמצאת, וגם את הדרך החוצה קשה לך למצוא.
 

סיכום: טיפול באהבה אובססיבית עי אהבה אמיתית ומודעות עצמית

האובססיות מצביעות על משהו עמוק יותר - פחדים, בדידות, אולי גם כעסים, וכל מיני דברים ורגשות שאולי את לא יודעת איך להתמודד איתם.
לכן, כדי לברוח מלהרגיש את הדברים הקשים האלה, את נתפסת באופן אובססיבי לאהבה.
דרך הטיפול באהבה אובססיבית תהיה עי לחזור פנימה, ביחד, כדי לעשות סדר ונקיון בכל מה שעדיין כואב ומפחיד, כך ששוב תוכלי לנשום ולהרגיש טוב - ביחד או לחוד, וסוף סוף תוכלי להנות מהאהבה בחייך, במקום ששניכם תסבלו.

לרפא אהבה אובססיבית זה כואב וזה קשה, ואני שולחת לך, שעוברת עכשיו את הדרך הלא קלה הזו, חיבוק גדול ואוהב.
אם תנצלי את הזמן הזה כדי ללמוד לאהוב את עצמך יותר, לדעת מה טוב לך, לכבד את מה שאת צריכה ולהיות בעוצמה שלך – הכאב יחלוף מהר יותר, ותרגישי שאת עושה משהו משמעותי בינתיים. אם תעשי את זה ממש טוב, יכול להיות שאפילו תגידי לעצמך יום אחד שהימים האלו היו הזמן הכי חשוב בחיים שלך, ושהיה שווה כל רגע...
 
שיהיה בהצלחה, ואם את זקוקה לתמיכה או הכוונה נוספות,
אני תמיד כאן – מוזמנת לפנות אלי דרך הלינק הזה
©מיכל רון, דצמבר 2012

מאמרים קשורים: 

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.