איך לעשות שהוא יאהב אותך לתמיד ב- 3 צעדים

שלחי לחברה

איך לעשות שהאהבה לא תיגמר

אם את קוראת את המאמר הזה את כבר לא בת 16, ואת כבר יודעת שאהבה מתחילה בגדול ובטוב – אבל לא תמיד ממשיכה ככה. אולי את כבר מרגישה שזה כבר לא כמו פעם, או אולי פשוט פוחדת שגם הפעם האהבה תיגמר – כמו בפעמים אחרות.
היות ויולי כבר שאלה זאת לפניך, והיות והפעם עניתי לה בפירוט – אני משתפת איתך את התשובה, ואם את רוצה תשובה מפורטת יותר, המתאימה ספציפית למערכת היחסים שלכם, את יכולה למלא את שאלון האהבה בלינק הזה, או ליצור איתי קשר בלינק הזה.
 

איך לעשות שהוא יאהב אותך לפני שהתחתנתם

במאמרים האלה יש טיפים ורעיונות שיעזרו לך למצוא אהבה, או לחזק ולשמר אותה רעננה אם אתם כבר ביחד.
מה שחשוב להבין לגבי אהבה חדשה הוא שמה שעובד שם בשבילך הוא מה שימשיך להחזיק את הקשר ביניכם – ולכן כדאי לשים לב למה שעובד, מה משמח אותך בקשר, מה משמח אותו, מה מקדם את הקשר, וכד'.
 

איך לשמור על האהבה בנישואין

אין דבר כזה להיות יחד בלי לריב, או לכל הפחות לכעוס, להתעצבן, לא להסכים, או כל מילה אחרת שמסבירה את זה ששני אנשים שחיים ביחד לעולם לא יסכימו על הכל באופן מושלם. ככה זה. הבעיה מתחילה רק כשבמקום ללמוד ולצמוח מתוך אי ההבנות האלה, במקום להפוך אותן למקור שממנו שניכם וגם הזוגיות שלכם גדלים – אתם מתחילים לפגוע אחד בשני ובאהבה שהיתה ביניכם.
המאמרים בלינק הזה מסבירים איך לתקן את הפגיעות שיצרנו בגלל הכעס ואי ההסכמות, ואיך להשתמש בהם כדי לרפא את עצמך, אותו, ואת מערכת היחסים ביניכם.
 

מה הכי עושה לו לאהוב אותך

בעקרון - הוא כבר אוהב אותך, ולכן כל זמן שאת ממשיכה להיות מי שאת, לעסוק במה שעושה לך טוב, ולשמור על רוח חיובית ושמחה יהיה לו ולך קל לשמור על האהבה ביניכם.
מאידך - כדאי לזכור שתמיד יש חיכוכים ובעיות בין בני זוג, ושזה לא רק נורמאלי, אלא זה גם טוב - כי זו הדרך לגדול ולהתפתח ביחד מבחינה רוחנית.
 

סיכום: 3 טיפים כדי לשמור על האהבה

1. תמיד לדאוג שיהיה לך טוב ללא קשר אליו,
2.  תמיד לחיות מתוך הקשר של צמיחה רוחנית עצמית וזוגית.
3. להמשיך וללמוד את נקודות התורפה והחוזק של כל אחד מכם, ושל הקשר ביניכם -
כדי לדעת מה להעצים וממה להיזהר.
 
שיהיה לך המון בהצלחה  (:
 
אם אהבת את המאמר – אשמח אם תשתפי אותו.
אם את רוצה לקבל את המדריך לזוגיות – כתבי לי בלינק הזה
 
©מיכל רון, מרץ 2018
ליולי

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.

WhatsApp icon by Icons8