פנטזיות מיניות, ואיך הן קשורות להצלחה ולכסף

שלחי לחברה

פנטזיות מיניות של גבר מצליח

אבי הוא סטרייט, אבל הפנטזיות המיניות שלו קשורות בגברים. הוא מפנטז על גברים כבר הרבה שנים, וזה חלק ממנו.
הוא מעדיף נשים והוא רוצה להקים משפחה, אבל הפנטזיות המיניות שלו קשורות בגברים.
 

מה הקשר בין פנטזיות מיניות ולהרוויח פי 4 כסף

כשאבי הגיע אלי הוא עבד בעבודה כייפית שהוא אהב, והרוויח סכום נאה.
היו לו עוד דברים שהוא רצה לעשות, ועל הדברים האלה עבדנו, וכיום הוא מרוויח פי ארבע – גם, מעבודה כייפית, אפילו יותר כייפית, שהוא אפילו עוד יותר אוהב.
ואיך זה קשור לפנטזיות המיניות שלו?
 

הגשמה של פנטזיות מיניות עוזרת להצלחה

אם אבי ירשה לעצמו לממש את הפנטזיות המיניות שלו הוא יצליח למצוא את אהבת חייו מהר יותר, יהיה לו קל יותר להקים איתה משפחה, והזוגיות שלהם תהיה מאושרת יותר לאורך זמן.
אחד הדברים שעצרו אותו מלהרוויח יותר כסף, להצליח יותר באהבה ובאופן כללי להיות יותר מאושר הן אותן פנטזיות מיניות, שגנבו אחוז ניכר מהזמן, המחשבות, והמיניות שלו.
כשאבי הרשה לעצמו לבטא את אותן פנטזיות מיניות, פתאום התפנו לו המון אנרגיות, והאנרגיות הללו התבטאו בתור עשיה, שהתבטאה בתור כסף – והיום, כאמור, הוא מרוויח פי ארבע.
המחיר, כמובן, היה לפחד. כי זה מפחיד לממש פנטזיות מיניות, זה מפחיד לבטא את עצמנו, כי זה אומר לסכן את הדימוי העצמי שלנו בתור מי שאין לו פנטזיות מיניות על גברים.
 
 

המחיר של דיכוי פנטזיות מיניות

כל זמן שאבי לא הרשה לעצמו לממש את הפנטזיות המיניות שלו, 61% מהאנרגיה שלו היתה מופנית לדיכוי עצמי, ונשארו לו פחות מ- 40% אנרגיה כדי ליצור ולקדם קשר זוגי והצלחה בחיים.
איך זה עובד מתמטית?
 
70% מהזמן הפנטזיות המיניות של אבי עוסקות בנשים.
30% מהזמן הפנטזיות המיניות של אבי עוסקות בגברים.
את ה- 30% האלה הוא מדחיק ומכחיש.
כדי להדחיק את אותם 30% מהפנטזיות המיניות שלו ולהכחיש אותה נדרשים לו 31% אנרגיה, הנלקחים מתוך 70% האנרגיה שהיתה מופנית במצב אחר למציאת אהבה עם אשה.
 

הגשמה של פנטזיות מיניות מאפשר חופש אישי

כשאבי הסכים לממש פנטזיות מיניות שעוסקות בהתנסות הומוסקסואלית, ולקבל את העובדה שיש לו פנטזיות מיניות שעוסקות בגברים, הוא 'הרוויח בחזרה' 30% מהאנרגיה שלו, שעד כה היתה כלואה ומודחקת.
בנוסף, השתחררו לו 31% נוספים של אנרגיה, שעד כה היו עסוקים בדיכוי הפנטזיות המיניות שלו ובהכחשתן.
בסה"כ השתחררו אצלו 61% של אנרגיה.
 
משמע –
עד שאבי לא הסכים לממש את הפנטזיות המיניות ההומוסקסואלית שלו,  יותר ממחצית האנרגיה שהיתה לו התבזבזה על דיכוי עצמי, וחבל...
 

הגשמת פנטזיות מיניות עוזרת להרוויח כסף – גם אצל סטרייטים!

כשאבי הסכים לממש את הפנטזיות המיניות שלו, והפסיק לבזבז 61% מהאנרגיה המקצועית שלו על דיכוי עצמי, הוא התחיל להרוויח פי ארבע מקודם.
לדעתי, ברגע שאבי הסכים להפסיק לבזבז 61% מהאנרגיה המינית שלו על דיכוי הפנטזיות המיניות שלו, או במלים אחרות - כש 100% מהאנרגיה המינית שלו הפכה שוב פעילה וחופשיה, הוא התפנה להגשים את החלום הכי גדול שלו, ולהקים משפחה.
 
לאבי
© מיכל רון, נובמבר 2009 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.

WhatsApp icon by Icons8