טיפול בהפרעה טורדנית כפייתית: אהבה אובססיבית

איך לרפא הפרעה טורדנית כפייתית באהבה

אם גם את סובלת מהפרעה טורדנית כפייתית, ומוצאת שאת הורסת את האהבה שיש לך בגלל שהיא אובססיבית,
אם גם אצלך ההפרעה הטורדנית הכפייתית מתבטאת בהתקפי זעם ובכעסים על בן הזוג –
אני רוצה להבטיח לך שיש פתרון!!!
אם את כבר יודעת שאת מעוניינת בטיפול באהבה אובססיבית – מוזמנת לפנות אלי כבר עכשיו דרך הלינק הזה, או ליצור איתי קשר בטלפון 1901-729-735 (שיחה בתשלום). 

 

איך ההפרעה הטורדנית כפייתית הורסת לך את האהבה, ומה לעשות במקום

המאמר שלי על אהבה אובססיבית נמצא בעמוד הראשון של גוגל, ולכן הרבה נשים פונות אלי, ומבקשות לדעת מה לעשות.
הן בדרך כלל לא מתחתנות בסוף עם החבר שלהן – כי האהבה האובססיבית שלהן הורסת הכל, וחבל,
כי זה לא חייב להיות ככה.
הבעיה היחידה בפתרון היא שהוא דורש עבודה קשה – שלך עם עצמך, וזמן.
אני, כפסיכותרפיסטית, יכולה לעזור לך לעבור את הדרך הזו יותר מהר ויותר בקלות, אבל בסופו של דבר את זו שתצטרכי לעשות את העבודה הרגשית,
וגם, כמובן, להנות מהתוצאה המובטחת – אהבה טובה ובטוחה, שיכולה להיות בסיס מוגן לבנייה של משפחה מאושרת.
אז הנה איך עושים את זה:
 

איך אהבה אובססיבית הופכת לכעס

רובינו רוב הזמן חושבים שאנחנו כועסים לא משום שאנחנו עצבניים אלא משום שמעצבנים אותנו.
זו התפיסה הרגילה.
תפיסה אחרת גורסת שיש בתוכינו כעס.
הוא יכול להיות לא מודע, כך שלא נרגיש אותו רוב הזמן, אבל כשמגיע מישהו או משהו שלוחץ לנו על הכפתור, פתאום הכל יוצא החוצה.
נדמה לנו שזה בגלל אותו אדם או דבר שעיצבנו אותנו, אבל בעצם יש שם טראומה קטנה, ארוע, משהו רע שקרה לנו או שאנחנו חושבים על עצמנו, וברגע שמישהו נוגע בזה - זה כואב, ואנחנו כועסים.
 

איך לרפא הפרעה טורדנית כפייתית בעצמך – עי מודעות עצמית

הדרך לרפא הפרעה טורדנית כפייתית ביחסי אהבה היא לא עי הנסיון לשנות את ההתנהגות של האחרים - מה הם עושים, איך הם מדברים אלינו, וכד',
אלא לחפור בתהליך של מודעות עצמית, ולגלות בעצמנו את אותה נקודה כואבת.
פשוט תשאלי את עצמך:
מה זה מזכיר לי?
איך זה גורם לי להרגיש?
מתי זה כבר קרה לי?
ואז צריך לרפא את אותו מקום, את אותה המחשבה, או את אותה הטראומה.
בעצמך, או בתהליך של פסיכותרפיה.
 

עוד סיבה שבגללה כדאי לך לטפל בהפרעה הכפייתית טורדנית שלך

כמובן, ברגע שההפרעה הכפייתית שלך תתרפא – תרגישי טוב יותר ותהיי משוחררת.
אבל חוץ מזה שעם הזמן תהפכי ליותר ויותר מאושרת -  פשוט משום שיהיו לך פחות ופחות כפתורים כואבים ופחות טראומות שמנהלות לך את החיים,
ריפוי הפרעה כפייתית טורדנית בצורה כזו הופכת כל זוגיות לתהליך של צמיחה אישית - וזה אחד מהדבקים הכי טובים שאני מכירה לאהבה.
 

סיכום: אז אם את רוצה אהבה ממש טובה לשנים רבות, במקום אהבה אובססיבית

במקום לנסות לשנות אותו
נסי לרפא את מה שכואב לך.

מאמרים שמסבירים את מה שאמרתי ביתר פירוט על טיפול בהפרעה כפייתית טורדנית
מאמר על פסיכולוגיה בודהיסטיתמה ה'כפתורים' שלנו עושים לזוגיותאיך מפתחים מודעות עצמיתדוגמא לתהליך של ריפוי עצמי מטראומות עי פסיכותרפיה
 
אם יש לך שאלות נוספות, אם את רוצה את המדריך לאהבה, או אם את מעוניינת בפגישה אישית - מוזמנת תמיד ליצור איתי קשר דרך הלינק הזה
©מיכל רון, אוגוסט 2016

מאמרים קשורים: 

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.