לסבית, ומאוהבת בסטרייטית

שלחי לחברה

לסבית או סטרייטית: התאהבות שסופה אהבה נכזבת

תמר מתלבטת בנושא זהותה המינית. קשה לה להכיר בעובדה שהיא לסבית, וזה משאיר אותה בלי אהבה – כי בנשים היא מתאהבת, אבל היא מקפידה להתאהב רק בסטרייטיות, ולמנוע מעצמה אהבה אמיתית וטובה עם לסבית, וגברים... זה לא זה. לא בשבילה, לפחות.
היא צלצלה אתמול כי היא הרגישה רע מאוד – היא מרגישה לבד. שוב יש לה חברה טובה חדשה, סטרייטית, שהיא מנסה שלא להתאהב בה, והיא פגשה גם בחור חדש שהתאהב בה, והיא לא רוצה אותו. היא רואה שהיא לא יכולה אפילו להיות ידידה שלו.
 

להיות לסבית ולפחד מאהבה

למה תמר לא מוכנה להכיר בכך שהיא לסבית? למה היא מתאהבת רק בסטרייטיות?
ברמה הלא מודעת תמר פוחדת מאהבה – ולכולנו יש סיבות טובות לפחד מאהבה. כולנו נפגענו בעבר מאהבה שהיתה מעורבת בכאב. אז מה תמר עושה?
היא מפנה את אנרגיית האהבה שלה למקומות 'בטוחים' – מקומות שבטוח אף פעם לא תצמח שם אהבה. היא בטוחה משום שכך היא לעולם לא תצטרך יותר לשוב ולחוות אהבה, ואת הפגיעות הכרוכה בה.
בתור לסבית, היא מתאהבת בנשים סטרייטיות – שלא יוכלו להחזיר לה אהבה, והיות והיא לא מכירה בכך שהיא לסבית, היא נמצאת בקשר עם גברים שמתאהבים בה – שאין מצב שהיא תהיה פגיעה לידם.
 

זרימת האהבה בחיים של אשה לסבית

החיים הם כמו נהר, והאהבה היא כמו מים, והאנרגיה של האהבה, הליבידו, מה שנותן לנו כוח לקום בבוקר, הם מה שזורם בחיים שלנו. את האהבה שלנו, את המים אפשר להפנות לאן שרוצים – לאפשר להם לזרום לים באופן טבעי, להשתמש בהם להשקיה או למפעלים הידרו-אלקטריים, ועוד.
אנשים בעלי מזל מאפשרים למים לזרום לים בלי להסתבך. יש להם מערכת יחסים טובה ואוהבת שמזינה אותם, תומכת בהם, ונותנת להם כוח בחיים.
אנשים חכמים משתמשים במים גם להשקיה או ליצירת חשמל, או במלים אחרות – לוקחים את כוח האהבה שיש להם ומשתמשים בו כדי להיטיב עם אנשים אחרים או עם דברים אחרים שהם עושים בחייהם.
מה שתמר עשתה  זה לשים סכרים כך שהמים יזרמו לשום מקום, לכאורה – כדי למנוע סכנת הצפה. היא לא מכירה בכך שהיא לסבית – ושהמים שזורמים בנהר שלה אמורים לזרום בצורה מסויימת, ולמקומות מסויימים – לאשה לסבית אחרת.
 

איך להמנע מאהבה לסבית

מהלכה הטבעי של אהבה לסבית הוא לפגוש אישה שגם היא לסבית, שאתה יש אפשרות למערכת יחסים טובה והדדית עם עתיד. אבל כשתמר נמנעת מאהבה לסבית באמצעות הסכרים הלא-מודעים שהיא בונה היא בעצם שבה ואומרת ללא-מודע שלה, או מחזקת את האמונה הלא מודעת שלה שהאהבה מסוכנת, ושעדיף לא לאהוב. היא מתאהבת רק בנשים סטרייטיות ושוכבת רק עם גברים – ובעצם, מונעת מעצמה אהבה אמיתית, ומרחיקה את עצמה מאהבה לסבית.
 

סיכוי אמיתי לאהבה של לסבית

רובו של המאמר הוא הסיפור, אך המסקנות קצרות ופשוטות –

  1. לראות במה אני מאמינה. האם אני מוכנה להכיר בכך שאני לסבית?
  2. לוודא שאלו האמונות שבהן אני רוצה להאמין. האם אני מוכנה להכיר בכך שיכול להיות לי טוב באהבה? גם אם זו אהבה לסבית?
  3. לדבר בהתאם. במקום לאמר 'אני מבולבלת', לאמר 'אני פוחדת להתחיל מערכת יחסים עם אישה לסבית'.
  4. להתנהג בהתאם. להפסיק לצאת עם גברים, ולהתחיל לחפש אישה לסבית – כמוך!

 
למשל – תמר  אמורה היתה לסרב להפגש עם אותו הבחור, ולא להסכים אפילו לבדוק את האפשרות של להתאהב בחברה הסטרייטית שלה – מתוך ההכרה שהיא לסבית, ושהיא רוצה אהבה עם אישה לסבית כמותה.
בשלב הזה אין ברירה חוץ מאשר להיות סופר-קשוחים עם עצמנו. כל אפשרות אחרת רק עושה לנו בלגן בלא מודע – שכבר לא יודע מה רוצים ממנו, ובעקבות כך מה שאנחנו חווים זה בלבול.
כן יעזור לה לשוב ולהפגש שוב ושוב אך ורק עם נשים לסביות (לזמן מה, לפחות), עד שהלא מודע שלה יבין את המסר החד משמעי של – אני רוצה זוגיות עם לסבית! לא רוצה לברוח יותר! לא רוצה יותר להפנות את אנרגיית האהבה שלי לא לגברים ולא לנשים סטרייטיות!
 

סדר בחיים וזוגיות טובה – גם לסטרייטים וגם אם את לסבית

כשאנחנו בוחרים לנו אמונות שמיטיבות עמנו, ואז מדברים ופועלים בקנה אחד איתן, אנחנו חווים בחיים תחושה של סדר ושל כיוון – גם אם אלו מלווים תכופות בקושי ו/או בכאב.
כשאנחנו מאמינים, מדברים ומתנהגים, בצורה כאוטית, משמע – כשהאמונות, הדיבורים והמעשים שלנו אינם עולים בקנה אחד אלו עם אלו, אנחנו למעשה יוצרים בלגן בלא-מודע שלנו, שנחווה ברמה הרגשית כבלבול, ספק ואובדן הדרך, ויוצר את אותו חוסר כיווניות גם בחיים שלנו.
לפעמים קשה אולי להכיר בעובדה שאת לסבית, או שאת משתמשת בכך שאת לסבית כדי להימנע מאהבה – כי את פוחדת ממנה, וחבל. דווקא נשים הן מטפלות טבעיות, ואהבה לסבית יכולה לעזור לך לא רק לרפא את פצעי העבר, אלא גם ליצור לעצמך הווה ממש טוב ועתיד קסום.
 
שיהיה בהצלחה,
© מיכל רון, דצמבר 2007 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.

WhatsApp icon by Icons8