3 השגיאות שבגללן את לא מאושרת בזוגיות עם בעלך

שלחי לחברה

כי אם את רוצה לשמוח, להרגיש שאתם באמת יחד, שאת לא לבד בנישואין, שיש לך גם אהבה וגם חופש – זה אפשר! אם תביני את זה:
 

1. הוא לא אשם בכעס שלך

אין ספק שהוא מעצבן. כל הגברים ככה. מאידך – בטוח שגם לך יש המון כעס שמחכה להשתחרר, ונראה לי שבדרך כלל מה שגורם לכך שאת לא מאושרת הם הכעסים הישנים שלך. בעלך לא אשם, הוא רק הטריגר.
הכעסים הישנים שאת סוחבת התפתחו בעקבות פגיעות וכאבים שחווית בעבר. כשהכעס שלך עולה לפני השטח כיום הוא יוצא תכופות על בעלך, ואולי לפעמים גם על הילדים, אבל יועיל לך מאוד אם תסכימי לתת מקום לאפשרות שבעלך הוא רק הטריגר, ושמקור הכעס לאו דווקא קשור אליו, אלא יותר על העובדה שכילדה הרגשת שאינך מסוגלת לסמוך על אמך ברמה הרגשית, ושלא קיבלת ממנה את התמיכה, האהבה והנחמה שהגיע לך לקבל ממנה כילדה - למשל.
 

2. למה קשה לך להיות מאושרת בנישואין

בכל זוגיות שהיא יש קונפליקט מובנה, וכשממסדים זוגיות לנישואין הקונפליקט הזה מתעצם, ועושה אותך לא מאושרת.
משום שמחד – את רוצה להישאר נשואה, את רוצה את הנוחיות ואת הסטטוס שבאים עם הזוגיות, ואולי גם יש לכם ילדים משותפים שאת אוהבת.
אבל מאידך – את מרגישה שאיתו את לא יכולה לחיות את החיים שלך כמו שאת רוצה. אולי את אפילו פוחדת שבגלל הזוגיות את מאבדת את השליטה בחיים שלך.
יש בך מאבק בין הרצון להיות חופשיה ושמחה, ובין הציפיה של הסביבה, ואולי גם שלך מעצמך לקיים זוגיות מאושרת עם בנאדם אחר, שהוא לא תמיד אדם קל.
פתרון הקושי הזה להיות מאושרת בזוגיות הוא ללא ספק אחד התיקונים החשובים עבורך בחיים האלה, כמו גם התגמול והמניע ללמידת מספר שעורים חשובים בדרך להגשים זאת.
 

3. האמונה שגורמת לך להיות לא מאושרת בזוגיות

האמונה שהזוגיות לעולם כרוכה בויתורים ובפשרות מורידה אותך ביגון שאולה, ומקשה עליך להייות מאושרת בזוגיות. במקום, כדאי להחליף את האמונה הזו, שאולי מנהלת אותך, ולראות שגם המשפחה וגם הילדים הם זרזים גם לשמחה וגם לחופש. הזוגיות והנישואין מעצימים אותך, ולאו דווקא רק לוקחים ממך כוחות! המשפחה אינה בהכרח האויב של החופש, ובטח לא של השמחה.
אולי בן הזוג שלך מאוד דומיננטי – ואז את חווה אותו כאילו הוא מאיים על החופש שלך. אולי הוא מאוד רציני – ואז לכאורה הוא מוריד את את השמחה שככ חסרה לך. אבל אם תסתכלי טוב תראי שעי עבודה עם עצמך על האופן שבו את רואה את העולם את יכולה לצמוח דווקא מתוך כך שלא טוב לך בנישואין, ולהפוך את היום הזה לנקודת מפנה בחיים שלך.
אז איך עושים את זה?
פתרונות במאמר הבא, הנה הלינק
 
אם אהבת את המאמר – אשמח אם תשתפי אותו.
אם את רוצה לקבל את המדריך לזוגיות – כתבי לי בלינק הזה
 
©מיכל רון, מאי 2018

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.

WhatsApp icon by Icons8