החזרת אהבה עי אסטרולוגיה

שלחי לחברה

התאמה זוגית או החזרת אהבה לפי האסטרולוגיה

יש שני סוגים של אנשים שפונים אלי בנושאים של אהבה.
הסוג הראשון הם אנשים שעוד אין להם זוגיות, והם מתעניינים בהתאמה זוגית. הם הגיעו לגיל שהם כבר מסודרים, בדרך כלל בחיים שלהם, והם מעוניינים להקים משפחה.
הסוג השני הם אנשים שכבר יש להם זוגיות או נישואין, אבל יש להם בעיות באהבה הזו. לאנשים האלה אני יכולה לעזור אפילו בשיחה אחת בעזרת האסטרולוגיה.
 

פסיכותרפיה להחזרת אהבה - בהנחיה אסטרולוגית

לאנשים שהגיעו לגיל מבוגר ועדיין לא התחתנו כדאי לעבוד על עצמם כדי לבוא לזוגיות ממקום יותר מאוזן וטוב. התאמה זוגית הופכת לקלה יותר כשטוב לנו, ואז גם קל יותר לפגוש בן או בת זוג יותר שגם הם יותר מאוזנים רגשית ושיותר טוב להם בחיים.
תהליך כזה לוקח בדרך כלל מספר פגישות או יותר, ואנחנו מרפאים בו דברים שגרמו לנו להשאר לבד עד עכשיו, ולומדים דרכים חדשות להתייחס לעצמנו ולאנשים אחרים, ואז מידת ההתאמה הזוגית שלנו גבוהה יותר, וקל לנו למצוא אהבה טובה.
 

אסטרולוגיה להחזרת אהבה

האנשים שיש להם כבר זוגיות, או אפילו נישואין, מוצאים את עצמם פעמים רבות במצב שטוב להם בסך הכל, והם מרוצים מהבחירה שעשו. בדרך כלל אנשים כאלה גם מתאימים אחד לשני מבחינה אסטרולוגית. יחד עם זאת, כמו בכל מערכת יחסים, לפעמים עולות בעיות נקודתיות שהם רוצים לפתור, בעיות שעוסקות בהחזרת אהבה.
הם לא מעוניינים להכנס לתהליך ארוך, אלא רק להתייעץ איתי באופן חד פעמי, כדי לפתור בעיה נקודתית, או בעיה שחוזרת על עצמה ושהם עדיין לא הצליחו לפתור בזוגיות, או כדי להחזיר את האהבה לאיפה שהיא היתה.
במקרים כאלה, כשרוצים פתרון נקודתי לבעיה נקודתית או להחזיר אהבה למצב שבו היא היתה יכולה להספיק גם שיחת טלפון.
 

סיכום: ייעוץ אסטרולוגי קצר להחזרת אהבה

כשאין זמן להכיר את האדם, ורוצים בשיחה אחת להבין מה הבעיה ולמצוא לה פתרון, האסטרולוגיה נותנת לנו כלים מצויינים. המיסטיקה באופן כללי - אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קבלה וקלפי הטארות מאפשרים לנו לדעת דברים על אנשים בלי שנצטרך לשם כך לשוחח איתם זמן ארוך או לשאול אותם הרבה פרטים.
בהקשר של החזרת אהבה, כשבוחנים את הבעיות מנקודת המבט של האסטרולוגיה, למשל, אפשר לראות את הסיבות האמיתיות לחיכוכים, מה אפשר לעשות בנדון ומה יהיה יותר קשה לשנות, ואז למצוא פתרון שיעבוד בשביל שני הצדדים.
האסטרולוגיה יכולה לעזור לך אפילו בפגישה אחת להגיע לתובנות רבות ועמוקות לגבי חיי האהבה שלך, וליצור שינוי משמעותי אפילו בבעיות ש'תקועות' כבר הרבה זמן, כמו החזרת אהבה.
 
אם את רוצה להתייעץ איתי את יכולה לכתוב לי – חינם
או לקבל ייעוץ בתשלום בטלפון 018-449-0179-88-761   בשלוחה 61
 
©מיכל רון, אפריל 2013
מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.

WhatsApp icon by Icons8