טיהור הבית לפי הפנג שואי ב 3 צעדים

שלחי לחברה

1. כלל ראשון בטיהור הבית לפי הפנג שואי:  להוציא הכל, ולזרוק את מה שלא צריך

אם באמת רוצים לטהר, כדאי קודם כל להוציא את כל מה שעד כה תפס את המרחב ואת השטח. להוציא את כל הריהוט מהחדר; את כל הדברים מכל הארונות, וכד'.
ובהזדמנות זו – לבדוק – האם באמת אני רוצה להמשיך ולשמור את כל הדברים שאגרתי? איזה דברים מזכירים לי דברים לא ככ כייפיים? איזה דברים מבאסים אותי? איזה דברים צריך לגמור כדי 'לנקות שולחן'?
הרבה פעמים אפשר לזרוק 60% ואפילו 80% ממה שצברנו. פשוט, לזרוק את כל מה שמכביד ומעיק עלינו, ולהשאר עם הרבה פחות דברים, אבל דברים שמרוממים את רוחנו ונותנים לנו השראה.
 

2. כלל שני בטיהור הבית לפי הפנג שואי: יצירת אוירה טובה עי נקיון, כביסה, איוורור

זה אולי מובן מאליו, אבל בכל זאת לציין – טיהור זה קודם כל ניקיון.
כשהכל בחוץ קל מאוד לנקות, וזה אפילו כייף. מומלץ לשטוף במי מלח – עדיף, אפילו, במי ים, מי שיכול; ו/או להוסיף למים שמנים אתריים מטהרים, כדוגמת לבנדר.  
 

3. כלל שלישי בטיהור הבית לפי הפנג שואי: טיהור אנרגטי של המרחב

קטני אמונה לא חייבים לעשות את זה, ובכל זאת – אני ממליצה לנסות לעשות, גם אם זה נראה דבילי להחריד, ולבדוק אם מרגישים הבדל או לא.
הרעיון הוא אותו רעיון כמו ברמה החומרית – להזיז את האנרגיה כמו שמזיזים את הדברים, לנקות את האווירה, ואז להכניס פנימה דברים טובים.
עושים את זה עי נפנופי ידיים לאורך הקירות – מלמטה למעלה; מחיאות כפיים לאורך הקירות, שוב – מלמטה למעלה; וצלצול בפעמונים לאורך הקירות – אותו כנל; ואז הדלקה של נר ושל קטורת. 
 

טיהור הבית 'לייט' לפי הפנג שואי: אפשר גם חדר חדר

יש אנשים שמחליטים 'להתלבש' על כל הבית בבת אחת, או תוך שבוע – ולפעמים זה מתיש מאוד. לעומת זאת, הרבה פעמים מספיק שננקה ונסדר פינה אחת בבית, או חדר אחד, או אפילו ארון או מגירה, כדי שנרגיש שינוי, ודברים יתחילו לזוז בחיים שלנו, ואז תהיה לנו יותר מוטיבציה וכוח להמשיך ולפעול בכיוון.
 

טיהור הבית לפי הפנג שואי עושה ניסים

זכור לי שהגעתי לבית של בחורה שהתקשתה מאוד למצוא זוגיות.
הבית שלה היה מאוד נקי ומאוד מסודר, חוץ ממקום אחד. היא לא ידעה את זה, אבל פינת הזוגיות בבית שלה היתה פינת הבלגן, והדרך אליה היתה חסומה.
אחרי שניקינו וסידרנו גם שם פתאום, לאחר הרבה זמן של 'יובש', נפתחה לה אפשרות לזוגיות חדשה וטובה.
 
שיהיה בהצלחה, ויביא הרבה התחלות חדשות וטובות!!!
אם יש לך שאלות ספצפיות, מוזמנת לפנות אלי
©  מיכל רון, מרץ 2010

 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.

WhatsApp icon by Icons8