פנג שואי כבסיס של חשיבה חיובית

שלחי לחברה

פנג שואי וחשיבה חיובית

תורת הפנג שואי מדברת על עיצוב פנים כך שיתמוך בחיים טובים ויהווה רקע טוב המעודד חשיבה חיובית. כדי לחזק חשיבה חיובית הפנג שואי ממליץ להוציא את מה שכבר לא צריך, את מה שלא משרת אותנו יותר, ובכך לשחרר אנרגיה תקועה ולמנוע 'תקיעויות' בעתיד;
הנקיון הזה מאפשר להכניס לחיים דברים חיוביים שרוצים בהם – אהבה, שפע, ילדים, וכד'.
 

טיהור הבית מאפשר חשיבה חיובית

כשהבית נקי ומסודר קל לנו יותר בלב. המחשבות שלנו קלות יותר, וחשיבה חיובית הופכת לדבר כמעט מתבקש.
את טיהור הבית מומלץ לעשות לפי הפנג שואי בכל פעם לפני שנכנסים לגור במקום חדש, וכדאי גם לטהר מדי פעם את הבית, למשל -  לכבוד פסח.
אפשר לטהר את כל הבית, אבל אפשר גם לטהר רק חדר אחד. מדי פעם אני לוקחת חדר אחד בבית שלי, מנקה אותו ממש ממש טוב, ואז מטהרת אותו. בשאיפה, כדאי פעם בחודש או חודשיים לעשות טיהור פנג שואי לאיזשהו חדר, כך שבשנה יוצא לטהר את כל הבית פעם – פעמיים, או אפילו שלוש.
 

הפנג שואי, כמו החשיבה החיובית, מאפשרים התחלה חדשה

הנקיונות לכבוד חג הפסח, או טיהור הבית לפי הפנג מאפשרים התחדשות אנרגטית מדי שנה לכבוד האביב – ראש השנה האסטרולוגית, וראש השנה היהודי העתיק.
אותה התפיסה עמדה מאחורי פסטיבל אקיטו בבבל העתיקה. פסטיבל טיהור המקדש בבבל החל בא' בתשריטו (תשרי) – ראש השנה הנוכחי, ושיאו  חל בי' בתשרי – יום כיפור ביהדות, כשביניהם עשרה ימים של טיהור המקדש, וכיום ביהדות - הטהרות רגשית – הלוא הם עשרת ימי התשובה.
מרחב מגורים נקי, מרחב שינה נקי ומרחב רגשי נקי מאפשרים לנו לחשוב בבהירות ולראות את הדברים 'כמות שהם', וגם, כמובן, לתרגל חשיבה חיובית ביתר קלות.
 

חשיבה חיובית על בסיס טיהור הבית בפנג שואי

את טיהור הבית ופינוי העבר אנחנו עושים כדי ליצור עתיד חדש וטוב – בדיוק כפי שמלמדת אותנו החשיבה החיובית.
לפי הפנג שואי כדאי לחשוב מראש, מה רוצים להכניס במקום מה שפינינו - אולי במקום הכעסים אני רוצה להכניס צחוק? אולי במקום הקושי להתפרנס אני רוצה להכניס הנאה וכייף?
יש הממליצים אפילו לכתוב את הכוונות מראש.
גם בשלב זה מאוד כדאי להיעזר בתורת הפנג-שואי – לפי תורה זו לכל סוג אנרגיה יש מיקום, וכדאי לדעת איפה פינת הזוגיות ומה לשים בה, איפה פינת השפע ואיך לזמן יותר שפע לחיינו, וכד'. במאמרים שלי אני מסבירה איך להשתמש בתורת הפנג שואי ליצירת זוגיות או ליצירת שפע.
 
שיהיה בהצלחה, ויביא הרבה התחלות חדשות וטובות!!!
אם יש לך שאלות ספצפיות, מוזמנת לפנות אלי
©  מיכל רון, מרץ 2010 

שלחי לחברה

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.

WhatsApp icon by Icons8